•  
Katılımcı İade ve Şikayet Yönetimi

ALICI, "RFR Institute, Referans Eğitim Kurumları ve Dijital Eğitim Kapısı" tarafından sunulan uzaktan eğitim hizmetine ilişkin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli ve ifa şartları hakkında elektronik ortamda bilgilendirilmiş, bu bilgileri onayladığını beyan etmiştir.

ALICI, telefon ya da internet ortamı üzerinden eğitim talebinde bulunmasının ardından, kendisine SMS ve e-posta yolu ile kullanıcı adı şifre iletilerek platforma erişim sağlanmasını takiben sözleşmesini onaylamış sayılır.

27 Kasım 2014 tarihli ve 29188 sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan Mesafeli Satış Sözleşmeleri Yönetmeliği uyarınca; şu istisna uygulanır:

MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz: Ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.

Bu nedenle, ALICI eğitim platformuna erişim sağladığı, sözleşmesini onayladığı andan itibaren cayma hakkını kullanamaz.

Ancak RFR Institute'un öğrenci memnuniyeti politikası gereği, ALICI eğitime başlamadan, sisteme giriş yapmaması halinde ve hesabına SMS ile şifre tanımlandığı gün itibaren 7 (yedi) gün içinde yazılı talep ile cayma hakkını kullanabilir.

Robotik Kodlama ve KVKK Eğitimleri bu uygulamadan muaftır. Fiziksel eğitim içeriklerinde iade kabul edilmemektedir.

Şeffaflık, adalet ve çözüm odaklılık ilkemizdir.

RFR Institute olarak; tüm ücretli eğitim programlarımızda ve belgelendirme hizmetlerimizde, ön bilgilendirme, açık şartname ve resmi formlar ile katılımcılarımızın haklarını net şekilde koruruz.

Talep edilen iade ve şikâyet başvuruları kayıt altına alınır.

İlgili birim tarafından en geç 3 iş günü içinde değerlendirilir.

İade koşulları ve süreci, eğitim başlamadan önce ve sonra olmak üzere açıkça belirtilir.

Tüm süreç boyunca katılımcıya yazılı ve dijital bilgilendirme yapılır.

RFR Institute olarak, şikâyeti değil çözümü merkeze alırız.